پیگیری رویه ارسال سفارش
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت جاویدی دلیجان و پنل کاربری شوید. روی گزینه سفارشها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
روش های ارسال در جاویدی دلیجان چیست؟
۱. ارسال همان روز ( بازه ارسال از ۱۰ تا ۱۹ )
۲. ارسال پستی
۳. ارسال باربری ( اسنپ / تیپاکس و … )
۴. تحویل حضوری در شعب
۵. تحویل ۱ الی ۳ روز کاری
ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟
ارسال سفارشات با تعداد بالا با هماهنگی قبلی و حضور طرفین انجام می پذیرد .
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند را چگونه میتوان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده اطلاعات را دریافت کنید.
چه زمانی میتوانم برای دریافت سفارش به شعبه حضوری مراجعه کنم؟
زمان دریافت سفارش ها در شعب حضوری، بر اساس زمان انتخابی مشتری در هنگام ثبت سفارش است. پس از دریافت سفارش در شعبه مورد نظر، پیامکی مبنی بر زمان مراجعه به شعب حضوری ارسال می گردد. (امکان دریافت سفارش در دو روز کاری بر اساس زمان اعلام شده در پیامک خواهد بود)
آیا شعب حضوری روزهای تعطیل نیز امکان تحویل سفارشات را دارند؟
خیر , در پیامک ارسالی زمان و مکان دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم دریافت پیامک در بازه زمانی انتخاب شده جهت پیگیری با جاویدی لیجان وارد صفحه “تماس با ما” شوید.
سفارش تا چند روز در شعب حضوری باقی میماند و تا چه مدت پس از بازه امکان مراجعه برای دریافت وجود دارد ؟
پس از دریافت سفارش در شعبه مورد نظر، پیامکی مبنی بر زمان مراجعه به شعب حضوری ارسال می گردد. (امکان دریافت سفارش در دو روز کاری بر اساس زمان اعلام شده در پیامک خواهد بود)